fbpx
MDH Uitgeverij

Veelgestelde vragen


Algemene vragen


Hoe kan ik mijn advertentiemateriaal aanleveren?

Dit kan zodra u een order bij ons heeft geplaatst via ons advertentieportal genaamd NEO. Hiervoor ontvangt u per mail een link.

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Heeft u onverhoopt een klacht over één van onze diensten? Dan horen wij dit graag van u, zodat we tot een mooie oplossing kunnen komen. Zorg ervoor dat u de klacht volledig indient via ons klachtenformulier


Vragen over kranten


Wanneer wordt de krant verspreid?

U kunt altijd contact opnemen met uw contactpersoon van onze verkoopafdeling over vragen betreft de verspreiding. Zodra de kranten naar de drukker zijn, worden onze digitale facturen per e-mail verspreid. De huis-aan-huis verspreiding van de kranten is altijd binnen 10 dagen na uw factuurdatum.

Ik wil de krant online bekijken. Kan dat ook?

In de mail waarbij u de digitale factuur ontvangt, staat altijd een link naar de digitale krant waarin u heeft geadverteerd. Tevens staat een aantal van onze kranten op onze site. Deze edities kunt u doorbladeren en hier bekijken.

Ik zit in de organisatie van een leuk evenement. Kan dit ook in de krant?

U kunt uw evenement zelf eenvoudig en kosteloos aanmelden voor op onze van Vrijetijdkrant. Wanneer uw evenement tevens in de juiste periode valt, wordt deze automatisch ook in de agenda van de huis-aan-huis krant (in de papieren voor- of najaarseditie) geplaatst!


Aanleveren advertentiemateriaal


Ik krijg een foutmelding als ik mijn advertentie(s) upload. Wat nu?

Heeft u gekozen voor de optie ‘kant&klaar’ om uw advertentie te uploaden? Wanneer een advertentie dan ook maar iets afwijkt van de gereserveerde ruimte zal het portaal deze inderdaad afkeuren. Het enige wat u nu kan doen: kiezen voor de optie ‘deelmateriaal’. De rest werkt hetzelfde. De advertentie zal direct bij de vormgevers terecht komen en na controle of opmaak kunt u een drukproef per mail verwachten.

Ik wil mijn order herhalen, maar er staat niks. Wat nu?

Wanneer u op ‘herhaal order’ klikt komt u in uw eigen archief. Echter in dit archief worden alleen de orders getoond met exact hetzelfde formaat als het formaat dat u nu afneemt. Eerder geplaatste advertenties met een ander formaat worden hierin dan ook niet getoond. U kunt dan in de mail kiezen voor de optie ‘aanlevertype kiezen’ en daarna voor de optie ‘deelmateriaal’. Voeg de gewenste advertentie toe en vergeet niet om in de laatste stap eventuele opmaakinstructies of wensen aan te geven. Zodra de opmaak gereed is ontvangt u een drukproef ter controle.

Ik krijg meerdere dezelfde mails voor dezelfde opdracht. Hoe zit dit?

Hoogstwaarschijnlijk heeft u meerdere ruimtes in de uitgave gereserveerd. Bijvoorbeeld een advertentie en een redactioneel artikel. Iedere ruimte heeft zijn eigen ordernummer en per ruimte ontvangt u dan ook een mail om materiaal aan te leveren. Kijk goed naar de formaten en/of de omschrijving. Upload het materiaal per ruimte om verwarring te voorkomen. Het logo bij de ruimte voor het logo en de advertentie bij de ruimte voor de advertentie. Twijfelt u? Bel dan even met de afdeling traffic.


Vragen over facturen


Hoe moet ik mijn factuur betalen?

Met het bevestigen van uw plaatsing kiest u per advertentie de gewenste betalingswijze. Ofwel per éénmalige automatische incasso of per factuur, die u na ontvangst van uw factuur zelf binnen 14 dagen dient over te maken. Uw gekozen betalingswijze staat ook altijd onderaan uw factuur vermeld.

Ik ben mijn factuur kwijt. Hoe krijg ik een nieuwe?

Onze facturen worden, nadat de krant gedrukt is, digitaal per e-mail naar u verstuurd. Mocht u deze  kwijt zijn, kan u altijd een nieuwe opvragen via het mailadres secretariaat@mdh-uitgeverij.nl


Direct contact

U kunt direct contact met ons opnemen